RETURNERING OG REKLAMATION
Opd. 28. Juni 2023
Nem returnering
Købeloven siger, at du skal returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den blev købt.
Ved retur skal kvittering fremvises, og varen skal være i den originale emballage.
Hvis du fortryder dit køb, bedes du levere varen tilbage i en af SJEB's afdelinger efter eget valg eller sender den retur til netbutikken.
Skulle du ønske at bytte størrelse, eller returnere en vare, så har du hos SJEB.dk 30 dages returneringsfrist af ubrugte varer.
SJEB's varer skal returneres, som de blev leveret.
Kom de i samme pakke, som dine andre varer fra SJEB, skal de returneres i samme pakke.
Returnering er gratis, forudsat at du benytter det vedlagte returlabel, og sender pakken med dette påført, via GLS.
Du kan få en gratis kvittering hos en GLS pakkeshop, når du returnerer til SJEB, hvilket vi anbefaler, så du har et bevis for afsendelsen.
Bemærk at vi normalt ikke kan modtage returpakker via DAO.
Du behøver ikke at begrunde, hvorfor du har fortrudt købet, men du må meget gerne fortælle os det. Så hjælper du os nemlig med at yde endnu bedre rådgivning fremover.
Pak varerne forsvarligt
Som kunde er du ansvarlig for at returvaren er i original emballage.
Da emballagen udgør en væsentlig del af varens værdi, vil en returnering i uoriginal eller ingen emballage, betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde.
Reklamationer
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer, så ret henvendelse til os på info@sjeb.dk eller ring til os på 70 257 267.
CVR: DK31611059